Philips Támogatás
Férfi szépségápolás ・ Női szépségápolás・ Szájápolás
A Philips Magyarország Kft. (1117 Budapest, Alíz u. 3. B/4. emelet) az általa forgalmazott és Magyarországon kiskereskedelmi forgalomban értékesített termékeire a termék fogyasztó részére történő átadásától számított meghatározott ideig jótállást vállal. Az anyag- és gyártási hibákat a Philips saját költségére kijavítja vagy kicseréli, amennyiben az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot a jótállás időtartamán belül bemutatják. A nem engedélyezett cserealkatrészek használatából eredő károk érvénytelenítik ezt a jótállást. A felhasználónak szigorúan be kell tartania a használati útmutatóban szereplő összes utasítást.
A Philips nemzetközi jótállást vállal minden termékére a „Jótállási időszak” részben megadott időtartamra, attól a naptól számítva, amikor a terméket a fogyasztó átvette.
Az alábbi táblázat a Philips által vállalt nemzetközi jótállás időtartamát mutatja a különböző termékkategóriákra Szépségápolás
Férfi szépségápolás | 24 hónap |
Női szépségápolás | 24 hónap |
Szájápolás | 24 hónap |
Fogkefe és borotva pótfejek | Nincs jótállás |
Szépségápolási kiegészítők | Nincs jótállás |
A vállalt jótállás időtartama többnyire a jogszabályok által előírtnál hosszabb. A vállalt jótállás a fogyasztó jogszabályból eredő jogait nem érinti.
A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
Előfordulhat, hogy egyes termékekre meghosszabbított jótállást is kaphat a fogyasztó.
• A kiterjesztett Philips jótállás érvényesítéséhez regisztrálja termékét MyPhilips fiókjában a vásárlást követő 90 napon belül.
• A regisztrációt követően megerősítő e-mailt kap a kiterjesztett jótállás részleteivel.
• A kiterjesztett jótállás bizonyítékaként őrizze meg nyugtáját és a visszaigazoló e-mailt.
A jótállási idő hossza a terméktől függően változik. A jótállás érvényesítéséhez az ellenérték megfizetését igazoló bizonylat szükséges. A csatlakoztatott termékekben tárolt adatok elveszhetnek a Philips általi szervizelés során. Javasoljuk, hogy a termék szervizbe történő elküldése előtt készítsen biztonsági másolatot a termékben tárolt adatokról. A Philips nem vállal felelősséget az ilyen jellegű veszteségekért. Kiterjesztett garancia: Egyes Philips testápoló termékek diszkrecionális kiterjesztett garanciára jogosultak. Az oldal alján meghatározott jótállási időszakon kívül jogosult lehet egy ingyenes kiterjesztett jótállásra, ha a vásárlástól számított 90 napon belül regisztrálja termékét My Philips fiókjában. Jelentkezzen be My Philips fiókjába, és kövesse a termékregisztrációs utasításokat a vásárlás dátumától számított 90 napon belül, hogy megtudja, terméke alkalmas-e a jogosultságra.
A Philips jótállás akkor érvényes, ha a terméket a használati útmutatóban leírtak szerint rendeltetésszerűen használták. A termék üzembe helyezése vagy használata előtt figyelmesen olvassa el a használati útmutatót.
A terméktől és a hibától függően a Philips az Ön számára legmegfelelőbb szolgáltatást kínálja.
• közvetett vagy következményi károk, például időveszteség, adatvesztés vagy bevételkiesés;
• A fogyasztó által végzett tevékenységek - mint például a rendszeres karbantartás, a firmware-frissítések telepítése vagy az adatok mentése - elmulasztása miatti igény pénzbeli vagy más kompenzációra.
A jótállás nem érvényes:
• ha a termék megfizetését igazoló bizonylatot megváltoztatták vagy olvashatatlanná tették;
• ha a terméken lévő modellszámot, sorozatszámot vagy gyártási dátum kódját megváltoztatták, eltávolították vagy olvashatatlanná tették;
• ha a terméket hibás készletként vásárolták;
• ha a javítást vagy a termék módosítását illetéktelen, arra nem jogosult szerviz vagy személy végezte;
• ha a hiba túlzott, nem rendeltetésszerű használat eredménye;
• ha a hibát a termékkel való visszaélés okozta;
• ha a hibát olyan környezeti feltételek okozzák, amelyek nem felelnek meg a használati útmutatóban foglaltaknak;
• ha a termék megsérült, beleértve, de nem kizárólagosan, állatok, villámcsapás, abnormális feszültség, tűz, természeti katasztrófa, szállítás vagy víz által okozott károkat (kivéve, ha a használati útmutató kifejezetten kimondja, hogy a termék vízzel öblíthető);
• kopó vagy fogyó alkatrészekre, pl. borotva és szőrtelenítő fejek, kések cseréjére;
• ha a termék nem működik megfelelően, mert eredetileg nem abban az országban tervezték, gyártották vagy nem abban az országban való használatra engedélyezték, ahol a terméket használják, ami akkor fordulhat elő, ha Ön a terméket importálja;
• ha a termék nem működik megfelelően a hozzáféréssel vagy a szolgáltatókkal kapcsolatos problémák, például a hozzáférési hálózatok (például TV-kábel, műhold vagy internet) megszakadása, az előfizető vagy a levelező vonalának, helyi hálózatának meghibásodása miatti (kábelezés, fájlszerver, felhasználói vonal) és az átviteli hálózat hibái (interferencia, probléma, hibák vagy rossz hálózati minőség) miatt;
• ha a termék hibája olyan alkatrészeinek elhasználódása miatt következik be, amelyek jellegüknél fogva elhasználódnak;
• nem elektromos alkatrészekre.
Hibaelhárítás és javítás